بیمه بدنه المثنی

صدور بیمه بدنه المثنی در چه شرایطی صورت می گیرد؟ همه ما به خوبی آگاه هستیم که مدارک مربوط  به بیمه بدنه یکی از مدارک مهمی است که همیشه باید همراه مالک  یا راننده خودرو باشد تا در صورت بروز حوادثی مانند تصادف مورد استفاده قرار بگیرد. برای اکثریت ما پیش آمده است که مدارک مهم خود را به دلایل مختلف گم کرده باشیم یا اینکه بیمه نامه بدنه ایران را همراه دیگر مدارک در کیف خود قرار داده ایم و کیف ما به سرقت رفته است. شاید این سئوال برای ما مطرح شود حال باید چه کار کنیم ؟ آیا شرکت بیمه ایران ، بیمه بدنه را بصورت المثنی برای ما صادر می کند؟

 

بیمه بدنه المثنی

 

آیا امکان صدور بیمه بدنه المثنی وجود دارد ؟

در پاسخ به این سئوال باید بگوییم بله اگر به هردلیلی بیمه نامه بدنه اصلی مفقود گردد . می توانید به نمایندگی های بیمه ایران مراجعه نمایید . کارشناس بیمه پس از درخواست صدور بیمه نامه بدنه المثنی ، اقدام به استعلام مکانیزه می نماید. پس از استعلام، شرکت بیمه از شما تعهدنامه دریافت می کند . سپس در مرحله آخر شرکت بیمه ایران یک کپی از بیمه نامه اصلی شما که در سیستم خود دارد را همراه با اصل مهر و امضاء  نمایندگی بیمه ایران به شما تحویل خواهد داد. بیمه نامه بدنه المثنی همانند بیمه نامه اصلی معتبر بوده و اگر خودروی شما دچار حادثه و خسارت گردید . کلیه امور مربوط به دریافت خسارتهای تحت پوشش از طریق همین بیمه نامه المثنی صورت خواهد گرفت.

تذکر:

همانطور که در مقاله های قبلی نیز خاطر نشان کردیم ، شرکت بیمه جهت صدور بیمه بدنه ایران  ، بنای ارائه اطلاعات از سوی متقاضیان را بر حسن نیت قرار می دهد. اما اگر شخصی به دلیل سوء استفاده یا تقلب ، درخواست صدور المثنی نماید و این امر از سوی شرکت بیمه ثابت گردد . طبق مقررات بیمه ، بیمه نامه ابطال می گردد و حق بیمه به بیمه گذار پرداخت نخواهد شد. و در شرایط پیچیده تر مطابق با مقررات بیمه و شرایط بیمه نامه ، شرکت بیمه می تواند مراتب را از طریق مراجعه قانونی پیگری نماید.

 

----------------------------------------------------------------------------------

لینک های مفید:

نمایندگی بیمه ایران تهران

بیمه ثالث ایران

بیمه بدنه ایران

بیمه مسئولیت ایران

بیمه آتش سوزی ایران

نمایندگی بیمه ایران در شمال تهران

نمایندگی بیمه ایران در شرق تهران

نمایندگی بیمه ایران در مرکز تهران


نمایندگی بیمه ایران تهران بیمه ,بدنه ,نامه ,المثنی ,شرکت ,نمایندگی ,بیمه نامه ,بیمه ایران ,بدنه المثنی ,بیمه بدنه ,نمایندگی بیمه ,بیمه ایران تهران منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

????تـــ❤ـــولد???? ساخت ریموت ماشین همکاری در فروش بهترین وبلاگ درباره ی عکاسی معرفی و فروش کتاب آموزش بهینه سازی سایت تیک تاک کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان وبسایت شخصی مختار ریحانی زاده